søndag den 26. januar 2014

Løsning på : Plastik skilte der ikke tåler frost !

Du kender det sikkert godt !
Plante skilte der er købt til at kunne holde til at være ude i haven - Men son viser sig, i praksis ikke at kunne tåle frost - Og hvad er mere irriterende end, vigtige plante skilte som skulle fortælle hvilken plante der gror, er knækket og halvt eller når du om foråret lige vil løfte op i det for at se hvilken det er - Så knækker !!
Jeg blev træt af det - Og så er det godt at have plante venner, som kender alle disse små tricks !
Persiennner !
Gamle nedtagne persienner af kraftigt plastik, som kan købes i gen brugs forretninger for ca. 20 kr
- de skilles ad, vaskes, tørres - Og klippes i stykker med en kraftig saks !
Jeg klipper dem så runde i toppen og spidse i bunden, men det er en smags sag -Nu kan jeg lave ganske korte eller meget lange, tykke og tynde.. helt som jeg vil !
Og man kan tilmed skrive på dem med en almindelig blyant - jeg bruger nu en tusch fra Faber Castel - some er både vandfast OG LYSÆGTE - da mange der siger de er det, viser sig ikke at være det i løbet  af 2 år !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar